25.09.2016

BLACKY WHITE


Korzystając z wolnej chwili i ostatnich już ciepłych dni wybraliśmy się na zdjęcia wprost na oświęcimski rynek. Słońce dopieszczało swoimi promieniami moje nogi i przedramiona pewnie już ostatni raz w tym roku. Chociaż uwielbiam jesień i grube sweterki, postanowiłam częściej zakładać sandałki i spódnice - lepiej późno już wcale ;)

Jestem bardzo podekscytowana nowymi wyzwaniami, od października zaczynam działać w pewnych sferach i mam duże plany co do swojej przygody ze sportem. Wczoraj domknęłam ostatnią sprawę związaną ze studiami i w końcu na spokojnie mogę realizować swoje pasje :) Domyślam się, że brzmi to dla Was bardzo tajemniczo, ale nie mogę na razie nic więcej powiedzieć ;)









koszula & spódniczka SINSAY
torebka ZARA
okulary RESERVED
sandały DeeZee
na paznokciach Semilac 128 Pink Marshmallow

1 komentarz:

Napisz, co sądzisz :)

Copyright © 2016 MIMICZKA , Blogger