5.01.2014

Idealna odżywka dla wszystkich paznokci 8w1




Mowa tu oczywiście o odżywce Eveline. Wiele osób mi ją polecało i rzeczywiście daje efekty. Moje paznokcie są twardsze i silniejsze, nie rozdwajają się już tak jak kiedyś, a nawet jeśli któryś paznokieć się rozdwoi to nie złamie się. Pojawiła się twarda warstwa, którą widać, gdy paznokcie odrastają. Wygląda jakbym miała pomalowane paznokcie przezroczystym lakierem miesiąc wcześniej. Jednak tego się nie da zmyć, to jest właśnie gruba warstwa odżywki wchłonięta przez paznokieć nie do zmycia zmywaczem, tylko już na stałe, po prostu twardszy paznokieć :)

Przestałam jej używać jakiś czas temu i znowu wraca do łask. Przez 4 dni nakładamy codziennie warstwa na warstwę, a po upływie tych właśnie 4 dni zmywamy całość i malujemy od nowa. Jako baza pod lakier, jeżeli decydujemy się na jakiś kolor, również jest niezastąpiona. Nigdy moje paznokcie nie wytrzymywały bez odpryskiwania lakieru, nadłamania, rozdwojenia (z czym równało się odpadnięcie kawałka lakieru z paznokcia, bardzo nieapetyczne). Tak więc jestem zadowolona, że nawet jako baza świetnie się sprawdza.

Ponoć jest też dobra jako utrwalacz, ale ja nie użyłabym go w tym celu, ponieważ:
1) ma drobinki lekko połyskujące i każdy mój lakier zacząłby się świecić dzięki takiemu utwardzeniu, a bardzo nie lubię błyszczących lakierów,
2) mam jeden błyszczący granatowy lakier (wybór chłopaka) i uważam, że po pomalowaniu tą odżywką kolor paznokcia straciłby swój metaliczny efekt,
3) raz pomalowałam paznokcie na metaliczny i tak jak wyżej chciałam mieć taki, a nie inny efekt, a po drugie ostatnie moje paznokcie to był czarny matowy, więc na proste rozumowanie nie pomalowałabym matowych paznokci świecącą odżywką, bo to bez sensu.

Według mnie używany przez kilka tygodni wzmacnia paznokcie, bo przecież nie chodzi o to, żeby po 3 dniach mieć je twarde jak stal, tylko podjąć kurację, która polepszy stan paznokci na dłuższy czas.

Polecam krem Neutrogena do rąk i paznokci wraz z tą odżywką :)


2 komentarze:

  1. Dziękuję, że doceniasz moją pracę ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za porady! Wspaniały blog, długo takiego szukałem. Mam nadzieję, że nie obrazisz się, jeśli dodam Cię do mojej listy najlepszych polskich blogów o odchudzaniu http://najlepsze-blogi-oodchudzaniu.blogspot.com/ – Mam nadzieję na owocną współpracę!

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co sądzisz :)

Copyright © 2016 MIMICZKA , Blogger