7.02.2014

Rada, opowiastka, a może się właśnie zwierzyłam ze słabości?

Ogromnego bukietu białych czy czerwonych róż oczekuję tylko raz w życiu - przy zaręczynach. Czy to naprawdę konieczne patrzeć jak tyle pieniążków usycha po kilku dniach? Za to w bardzo wyjątkowych przypadkach jest on tak miłym dla oka i serca prezentem, że choć raz w życiu trzeba spróbować.

Pewnego dnia pragnę się obudzić i zrobić idealną kreskę na jednym oku, a później symetryczną na drugim oku. W mniej niż pięć minut. I dokleję rzęsy w mniej niż pięć minut.

Białe dodatki zawsze będą w mojej głowie. Przeżywam kolejny raz ciemną stronę mojego laptopa. A biały telefon taki piękny. Każdy biały dodatek jest elegancki, a w połączeniu ze złotem daje niewiarygodnie idealne połączenie klasy i wdzięku. Czy czegoś więcej jeszcze trzeba prócz białych conversów, skinny jeans i zwiewnego topu? Prostota jest genialna!

Manicure okładką wnętrza kobiety. Trzeba o niego zadbać, choć łatwo lakiery poddają się na paznokciach, długo trzeba czekać aż wyschną, a i tak tylko czekać, aż coś się stanie. Jednak warto na co dzień starać się wyglądać dobrze i traktować każdy dzień jako okazję. Dla samej siebie.

Nie jesteś czegoś pewna w przewadze co najmniej 95 do 100? Nie kupuj, nie bierz, nie rób, nie mieszaj się, nie rozkazuj, nie udawaj, że wiesz. Po prostu odpuść. Staraj się być profesjonalna w myciu kubka, delikatnym uśmiechu do nieznajomej, smutnej osoby, otwarta na potrzeby innych, ale nie naiwna. Staraj się robić wszystko w porządku i nie żałować swoich decyzji. Mieć głowę na karku.

Jest coś takiego jak słabsze chwile. Pół butelki wina wystarczy. I komedia romantyczna. I dodatkowe 2 cheating hours, czyli czekoladki, ogórki i chipsy. I wino. A później ogarnąć się, spojrzeć przed siebie i odpowiedzieć sobie: "Lepiej już, brzuszku? Lepiej, mój mózgu? Bo w duszy jest mi świetnie i idę właśnie pobiegać!"

Dobre dodatki do sportowego stroju są genialne. Kilka powodów:
- są wygodniejsze, a droższe/firmowe zazwyczaj trwalsze,
- działa to na Twoją psychikę pozytywnie i motywuje,
- podnosi Twoją samoocenę,
- umila czas podczas ćwiczeń i daje energię,
- poprawiają komfort ćwiczeń.

Warto zadbać o przyjaźń, miłość... Nie czekać, aż wszystko samo się w życiu wydarzy! Przypomnij sobie, co się działo kilka lat wstecz. Czy masz dobre wspomnienia? Spraw, by za kilka lat być dumnym ze swojej przeszłości i miło ją wspominać. Chwile nie wrócą, czas nieubłaganie do przodu nie przejmując się, czy wykorzystujesz swoje życie w całości, czy tylko mija Ci dzień za dniem, a wokół po prostu coś się dzieje...

Zawsze marzyłam o szczupłych nogach. Zawsze chciałam ładnie wyglądać w obcisłych dżinsach.

Zauważyłam pewną genialną zależność, że jeżeli coś mi się podobało jakiś czas temu i do tej pory tego nie zdobyłam, bo nie było czegoś takiego w sklepie albo zwyczajnie nie było mnie na to stać, to nawet po 2,3 latach wraca do mnie ta sama rzecz. Podoba mi się identycznie jak na początku. Nie z wszystkim tak jest więc wiem, że warto poczekać jakiś czas, żeby zrobić pewne zakupy. Mam rzeczy, z których jestem bardzo zadowolona właśnie z tego powodu, że poczekałam.

Najgorsze są wieczory. Pamiętajcie, żeby się nie przełamać i nie sięgać już wieczorem, po kolacji, po jakiekolwiek jedzenie, nawet zdrowe. Nauczcie się, że posiłek spożywa się w jadalni, nie przed komputerem czy telewizorem. To ma kluczowe znaczenie w nauczeniu się celebrowania każdego posiłku. Jak jesteście głodne połóżcie się spać, bo jedna mała kanapeczka nie zaspokoi głodu, a jeszcze podczas filmu...

2 komentarze:

  1. jaki fajny post!!! super, tego potrzebowalam dzisiaj, kazda z nas ma jakies slabosci i chce sie z soba sama dobrze czuc i dlatego warto czasami poprostu sie zrelaksowac, zeby za chwile wstac i ze zdwojona sila znowu o siebie zawalczyc :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się pod tym w pełni! Trzeba wierzyć w siebie i się nie zatrzymywać.

      Usuń

Napisz, co sądzisz :)

Copyright © 2016 MIMICZKA , Blogger