30.09.2017

WEDDING RING INSPO


Czy każda kobieta ma z tym problem, czy tylko ja, nawet jeżeli chodzi o obrączkę, jestem tak niezdecydowana? 😓 To znaczy, ja może jestem zdecydowana, ale na dwie opcje i niestety nie potrafię wybrać. Podobają mi się zdobione obrączki, które wręcz nie przypominają ślubnego krążka i w tym jest największy problem, bym nie żałowała później, że uległam modzie czy chwilowej zachciance.

Druga opcja to zwykła obrączka, w wysokim połysku, z zaokrąglonymi brzegami. Nie podobają mi się ani płaskie obrączki, ani satynowe czy matowe wykończenia.

Czego nie wybierzemy, na pewno będzie to złoto żółte. A ja mam jeszcze parę ładnych miesięcy na zastanowienie... 😏



Mam parę pierścionków wyglądających jak te obrączki wysadzanie kamieniami. Postanowiłam przymierzyć jednego razem z pierścionkiem zaręczynowym i teraz jestem jeszcze bardziej niezdecydowana 😀 Jest to pewna konkurencja dla pierścionka zaręczynowego, taka obrączka jest dosyć wystawna, ale też lekka, delikatniejsza mimo wszystko niż kawałek grubego złota. No cóż, muszę się zastanowić... 



1 komentarz:

  1. Jeszcze do niedawna podobały mi się proste, klasyczne obrączki, jednak odkąd zobaczyłem u znajomego obrączkę z kamieniami zupełnie zmieniłem upodobania. Na pewno na swój ślub wybiorę bardziej bogaty model.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co sądzisz :)

Copyright © 2016 MIMICZKA , Blogger