26.02.2016

MUST HAVE SPRING/SUMMER 2016

Hej Dziewczyny! Dzisiaj mam dla Was post o moich (a może i również Waszych?) totalnych MUST HAVE na kolejny sezon. Będzie ciekawie!






Od dłuższego czasu marzy mi się prawdziwa, skórzana torebka w czarnym kolorze. Uniwersalność tego dodatku jest niesamowita. Na Antigonę od Givenchy nie mam co liczyć, jednak jest pewien sklep, który sprzedaje podobne, skórzane torby. To, czym atakują nas teraz sieciówki kompletnie nie przypada mi do gustu - worki, plecaki, kolorystyka - to nie moja bajka. Skórzana czarna torebka - do kupienia!








Czyż nie jest to piękny, ponadczasowy model?  Szpilki w odcieniu skóry wydłużają nogi, sprawiają, że wyglądają na szczuplejsze. Dodatkowo chodząc w butach na obcasie stawia się mniejsze kroki, trzeba być wyprostowaną i delikatnie bujać biodrami - a czy nie o to chodzi, by kobieta była delikatna i powabna? :)









Wiązane balerinki czy sandałki długo do mnie nie przemawiały. Chociaż podobały mi się cienkie, delikatne paseczki przy kostkach albo przeplatające się przez stopę, nie zdecydowałam się nigdy ich zakupić. Jakiś czas temu zobaczyłam balerinki wiązane sznureczkami czy gumeczkami i już wtedy pomyślałam: "teraz mi się nie podobają, ale wiem, że za jakiś czas zapragnę je mieć!"... Każda minimalistka wie, że takie buty "robią" całą stylizację i nie wymagają konkurencji. Delikatny naszyjnik wystarczy, by podkreślić dekolt, bo i tak stopy zagrają pierwsze skrzypce. Polecam czarne rurki (bądź wersja letnia - czarne spodenki np. koronkowe) i zwiewna, jasna góra. Love it!









Chociaż szary to kolor, którego mam najwięcej w szafie - nie posiadam idealnego sweterka w tym kolorze. Znam tyle odcieni szarości, które są zbyt fioletowe/zbyt niebieskie/nie z takiego materiału, że ciężko znaleźć mi ten jeden jedyny ideał. Ciągle go szukam i przyda mi się podczas pierwszych ciepłych wiosennych dni, ale i chłodniejszych wieczorów w lecie. Są swetry, które bardzo mi się podobają i kupuję je, choć nie są moimi ideałami. Najważniejsze jest, bym poczuła w danym swetrze pasujący do mnie fason, odpowiednią długość i ciekawą fakturę - wtedy jest już mój zanim zdążę go przymierzyć.







Białe rurki miałam kupić już w zeszłym roku. Posiadam jedne, ale są na mnie za duże i nie odpowiada mi do końca fason. Najlepsze w swojej ofercie mają Tally Weijl - zawsze znajdę tam spodnie dla siebie. Kupiłam tam świetne jeansy z dziurami na kolanach na wzór idealnych jeansów mojej starszej siostry, które kupiła bardzo, bardzo dawno temu. Miesiąc temu zainwestowałam też w trzecią parę ciemnych rurek - materiał idealne podkreśla moje atuty i nie sprawia, że wyglądam grubo, co sprawiają praktycznie każde spodnie z większości sieciówek. Mam skrytą nadzieję, że w Tally pojawią się w końcu białe skinny spodnie z delikatnego materiału - kupię nawet z dziurami na kolanach, choć marzę o jak najprostszych.







W damskiej garderobie nie może zabraknąć również pięknej bielizny. Moja pierwsza, kupiona w Intimissimi służy mi już długi czas i komfort użytkowania jest tak duży, że momentami zapominam, że mam na sobie biustonosz. W mojej okolicy jest kilka sklepów z piękną bielizną, jednak nie mam wystarczająco czasu, by w spokoju poszukać swojego kolejnego, pięknego zestawu rozkoszując się pięknymi, delikatnymi zdobieniami i wygodną koronką. Jest to mój must have, ponieważ w seksownej bieliźnie, która jest skryta pod ubraniem czujemy się bardziej pewne siebie i pożądane ;-)









Hitowy model okularów Dior, pożądany przez każdą fashionistkę (uwielbiam motyw lustra!), złoty, delikatny naszyjnik, etui na telefon z cudownym czarno-białym psiakiem czy złote szpilki na większe wyjścia (wyobrażam sobie z krótkimi, potarganymi, jeansowymi spodenkami i luźną bluzeczką). Do wykonania!








Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja lista totalnych must have na kolejny sezon. Już niedługo zrobi się cieplej, w końcu będzie można zdjąć kurtki i czapki, a słońce dopieści nasze ciała do później nocy dając nam wiele czasu do spędzenia na dworze. Na ten okres chciałabym mieć w szafie klasyczne ubrania i dodatki, które usprawnią codzienne wybory przed garderobą i dadzą mi więcej czasu, by złapać wszystkie cudowne chwile - bo ten rok, a szczególnie wakacje, będą najlepsze w moim życiu!


Źródła zdjęć: Zdjęcia Google, Pinterest, DeeZee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co sądzisz :)

Copyright © 2016 MIMICZKA , Blogger