29.02.2016

Mimi Body Workout - moja propozycja treningu


Poniżej znajdziecie najlepsze według mnie ćwiczenia na ręce, nogi, pupę oraz brzuch. Są proste, większość je zna i potrafi dobrze wykonać. Każde ćwiczenie polecam wykonywać przez minutę, przejść do następnego i tak dalej, całość powtórzyć 3 razy. Można mieszać ćwiczenia, nie wykonywać wszystkich; pamiętajcie, by brzuch ćwiczyć na końcu. Obowiązkowe obciążenie chociaż 1 kg na początek (szczególnie przy ćwiczeniach na ręce).


Zawsze rozpoczynamy trening od rozgrzewki!

Takie ćwiczenia będę wykonywać jutro, po zajęciach pole dance. Dzisiaj czeka mnie Circuit Training (trochę wyciskacz potu). Będzie też super jak zjem dzisiaj po pracy coś własnoręcznie wytworzonego z warzyw i kurczaka - myślałam o takich Burrito ze zdjęcia ;-)

W znalezionym przeze mnie przepisie wrapy są kupione, muszę poszukać jeszcze przepisu na domowego chrupiącego naleśnika do owijania, kiedyś coś takiego zrobiłam sama z 3 składników, niestety pamiętam dokładnie jakie to były :(

Do diety wypadałoby włączyć więcej warzyw, dań na ciepło, które można odgrzać w pracy i nadal więcej wody - zazdroszczę ludziom, którzy codziennie pamiętają o odpowiednim nawodnieniu.




A teraz bez zbędnego gadania przejdźmy do ćwiczeń zasadniczych:







Powodzenia!


Źródło zdjęć: Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co sądzisz :)

Copyright © 2016 MIMICZKA , Blogger