24.05.2014

Jedno ciasteczko nie psuje całego dietowania, dietowanie psuje milion ciasteczek...

...czyli jak ogarnąć swoje zapotrzebowanie na słodkie.

1) Rano przejdź się na spacer. Zastanów się, co zjesz na śniadanie. Ja zawsze robię owsiankę z gorzkim kakao i żurawiną, mogą to być pancakes (na mnie źle działa mąka i produkty z mąki), może być muesli, może być kanapka, koktajl. Porządnie zacznij dzień.

2) Ocet jabłkowy jako ratunek. Polecam poczytać na jego temat, nie będę się powtarzać. Są też filmiki na YT. Ponoć fajnie działa, moczopędnie i zapełnia żołądek. Spróbować warto, bo oczyszcza. Nawet dla efektu placebo, jeśli nie odchudza, to chociaż daje poczucie, że coś ze sobą robimy i oczyszcza.

3) Chrom. Ponoć działa, jak ktoś szaleje na punkcie słodyczy. Ja się nie chcę truć tabletkami. (nawet suplementy uważam za trucie, no ale...)

4) Zjeść coś, nawet codziennie. Gorzka czekolada, banany, rodzynki, domowe sorbety - da się ogarnąć, byleby jak najbardziej zdrowo i nie przekraczać ilości kcal.

To są moje propozycje, które ciężko wprowadzić, jeśli ktoś jest takim słodyczoholikiem jak ja. Ale tak jak mówię, jedno ciastko nie zabija całej diety. Daj się skusić na mały kawałeczek, bo ugasisz ochotę, zamiast po tygodniu rzucać się na wszystko co ma w składzie cukier :) Pozwólmy sobie na chwilę słabości. Mózg i organizm poczują się lepiej. I nie wolno mieć wyrzutów sumienia. Nie da się z wszystkiego zrezygnować tak ot, po prostu, gdy się, za przeproszeniem, wpieprzało codziennie tyle słodkiego. Na wszystko przyjdzie pora, a jutro jest kolejny piękny dzień, idealny na zmiany :)

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Ja na szczęście nie mam takiego parcia na słodkie, wystarczy mi banan - to jest owoc, z którego nie potrafiłabym zrezygnować :) Zawsze lepiej przyrządzić coś słodkiego we własnym zakresie, na pewno zdrowiej :)
    A o tym occie jabłkowym na pewno poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w 100 % kawałek domowego ciasta , muffinki , szejk , 3 kostki czekolady wszystko z umiarem !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio odkryłam o ..https://www.google.pl/search?q=deser+z+serkiem+wi%C5%9Bniowym+w+ro%C5%BCku&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=eLCBU6-xA6jN7Ab3nIDACQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=628#facrc=_&imgdii=_&imgrc=eqWeKumZ5HrobM%253A%3BLRZsY_MSHqOtxM%3Bhttp%253A%252F%252F4.bp.blogspot.com%252F-9yMMOog-3JE%252FUdrRANit65I%252FAAAAAAAACMk%252FgRrQAggL2pw%252Fs1600%252FDSCF5656.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fco-my-jemy.blogspot.com%252F2013_07_01_archive.html%3B1600%3B1200 sama próbowałam zrobić w domu nie wyszło mi zjem jeden rożek i jest git

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny post ;) oby wiecej takich :)
    Uwielbiam owsianki na śniadanie lub koktajle <3

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co sądzisz :)

Copyright © 2016 MIMICZKA , Blogger