25.05.2014

Kilka słów o mnie :)

Od marca wiele się zmieniło. Wiele, ale jeśli chodzi o mój wygląd - całkiem niewiele. Każdy jednak dąży do swojej własnej perfekcji więc komentarze w stylu: "są grubsze" nie pomagają mi. Wierzę, że da się zrzucić moje 54 cm w obwodzie udo, chociaż do 50 cm. Wiadome, że chciałabym dużo większy progres i walczę. Został mi czas do października, ostatni dzwonek i warto wykorzystać swoją wiedzę, aby w końcu wyglądać tak, jak zawsze chciałam wyglądać. W końcu pogoda też mnie bardziej motywuje i mam energię, żeby od rana walczyć, tylko ważne jest dla mnie, by wieczorem się nie łamać. Muszę sobie znaleźć jakieś zajęcie na wieczory - wymyśliłam seriale i mini spa (balsamy ujędrniające, brązujące, malowanie paznokci, próbowanie nowych fryzur, jakieś nowinki w świecie mody i urody, a przede wszystkim zdrowe kolacje, macie jakieś dobre pomysły?)

Jak na razie wymyśliłam kilka kolacji. Musi być przede wszystkim lekko.

- hummus i wafle ryżowe
- serek wiejski z warzywami
- chrupkie pieczywo i pasta z jajek/avocado/ser biały
- ser biały z waflami ryżowymi + szczypiorek, rzodkiewka








Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. fajne pomysły na kolację ;)
    cudownie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w drodze do swojego osobistego celu !
    Pozdrawiam
    A.K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  3. Chciałabym tak wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Każdy dąży do swojej własnej perfekcji. Niestety moje ciało posiada mankamenty, których na tych zdjęciach nie widać, a które trzeba zlikwidować :)

      Usuń

Napisz, co sądzisz :)

Copyright © 2016 MIMICZKA , Blogger