30.04.2016

Black, white and lace up sandals

Dzisiaj przed Wami delikatna stylizacja, w której główną rolę grają cudowne, wiązane sandałki. Set jest bardzo klasyczny, połączenie czerni z bielą (do tego czasem jeans) jest często stosowane, gdy nie mamy czego na siebie założyć - ale nie jest tak tym razem. Już dawno spodobała mi się odwrócona stylizacja, gdzie to spodnie są białe i czarna skórzana kurteczka pasuje do nich idealnie!










Szare sandałki uważam, za jedne z piękniejszych jakie widziałam. Są bardzo eleganckie, jednak pasują do stylu młodej osoby i bardziej nadadzą się do spodni niż do spódnic czy sukienek. Myślę, że to dobry wybór na co dzień, ponieważ są bardzo wygodne, a zamszowy materiał ma przepiękny odcień i będzie pasował do wielu rzeczy w mojej szafie, które są bardziej casualowe niż poważne :)


Na białe spodnie bardzo długo się czaiłam i przespałam się z tym zakupem kilkadziesiąt razy zanim się zdecydowałam na konkretny model. Odkładanie zakupu na później było przede wszystkim spowodowane tym, że nie do końca wyglądałam w nich dobrze. Podczas ostatnich przymiarek w zeszłym tygodniu w końcu poczułam się w nich wygodnie, były takie jakich szukałam, a do tego zaczął się wiosenny sezon - pomyślałam, że teraz już muszę je kupić! Moja pewność siebie wzrosła :) Jestem bardzo zadowolona z krojów spodni marki Tally Weijl, chociaż materiał nie należy do najlepszych - może się przecierać, natomiast kolory blaknąć. By tego uniknąć wystarczy tylko o nie dbać, jednak mi nie sprawia to kłopotu - modele cropped leżą na mnie idealnie, dlatego jestem w stanie wybaczyć im krótką żywotność.


Życzę Wszystkim słonecznej i długiej majówki! Oby pogoda dopisała jak dzisiaj, by można było ją spędzić w intensywny sposób :)

kurtka HOUSE | bluzeczka H&M | torebka MANGO | spodnie TALLY WEIJL | buty SEASTAR | okulary H&M | na paznokciach GOLDEN ROSE nr 25

Enjoy! xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co sądzisz :)

Copyright © 2016 MIMICZKA , Blogger