22.04.2016

BLUE SKY





Dzisiaj fajna stylówka, która nadaje się na wyjście do pracy, do szkoły, na uczelnię - po prostu wszędzie. Uwielbiam legginsy, bo są bardzo wygodne, jednak trudne do noszenia. Obecnie coraz mniej osób się w nie zaopatruje i rzeczywiście ja też szykuję się na jakieś eleganckie spodnie :) Najważniejsze, mając na sobie legginsy, jest zakryć sobie pupę, czyli nie ubierać ich z bluzą, a np. z luźnym sweterkiem czy koszulą oversize. Ja dołożyłam do tego elegancką bluzkę z zary, która ma przepiękną falbankę i delikatny kolor. 

Po zdjęciach byłam na treningu pole dance, jestem tak bardzo zadowolona z dwóch ostatnich zajęć! Dosyć długo mnie nie było i po przerwie wróciłam ze zdwojoną siłą. Korkociągi to teraz moje ulubione spiny, chociaż rura rozdaje bardzo dużo buziaków w postaci siniaków ;) Udało mi się też po raz kolejny zrobić motyla i płynnie schodzić z invertu - to niesamowite, jak mi się poprawiła kondycja :) Mam ochotę na więcej!





 H&M sweater, sunglasses, boots

 ZARA blouse

SINSAY black bracelet


Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co sądzisz :)

Copyright © 2016 MIMICZKA , Blogger