6.11.2013

First smile is the hardest thing but then is more better.

Jeżeli nie znałabym słowa autentyczność i tożsamość nie mogłabym napisać dzisiejszego posta. Jest on o tym, kim jesteśmy i do czego dążymy (albo i wręcz przeciwnie...).

Ale od początku. Swoje ja zacznij budować na autentyczności. Musisz sam uwierzyć w swój sukces i musisz sam tego chcieć. Żeby pokazać innym jak dobrze Ci idzie nie wystarczy powiedzieć lub wesprzeć się czymś znanym. Rób po swojemu.

Czasami do niektórych rzeczy dochodzimy przed dłuższy czas, ale liczy się efekt końcowy. Moje życie jest na zawsze skrzyżowane ze zdrowym trybem życia i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa!


Nie szukaj diety na siłę, nie wydawaj pieniędzy na nie wiadomo jakie cuda. Ogranicz to, co robisz źle, a jedz więcej zdrowych rzeczy. Chyba zdajesz sobie sprawę z tego, co jest dla ciebie tuczące albo ciężkie :)

Ja dochodziłam do swojej diety przez 2 lata. To był bardzo burzliwy okres w moim życiu, ale wiem, że da się bez słodyczy żyć, uśmiechać i nie jeść tak dużo :) Ten blog jest moją własną drogą, moją inspiracją do dążenia wgłąb siebie, do poznawania swojego ciała i możliwości, do ukazywania przemiany zewnętrznej i wewnętrznej :)





Będzie bardzo trudno, ale nie boję się. Zdrowy tryb życia wymaga od nas skupienia się na tym, co robimy i dawania z siebie 200 procent. Bez gorszych dni, bez wymówek, bez braku czasu. Nasze życie jest zbyt krótkie, by marnować je na rzeczy, które do niczego nie prowadzą! Zacznij już dzisiaj ze mną!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co sądzisz :)

Copyright © 2016 MIMICZKA , Blogger