16.11.2013

Run faster! Jak biegałam i jak będę biegać?

Moja przygoda trwa bardzo długo i niestety niezbyt systematycznie, jednak znalazłam w sobie siłę i 3 razy w tygodniu będę uczęszczać na siłownię, aby pobiegać, możliwe, że również poćwiczę inne partie ciała, ale na razie skupiam się na spalaniu. Chciałam też wykupić karnet na basen, ale jeszcze nic nie wiem. Do wtorku stoję w miejscu z praktycznie wszystkim.

Na początku chciałam ćwiczyć interwałowo, jednak siłownie zaplanowaną mam na środę, czwartek i piątek i inaczej nie dam rady, więc interwały odpadają, ale co najmniej 45 minut biegu zawsze spoko :) Poniedziałek to na pewno ćwiczenia z Tiffany Rothe, możliwe, że też turbo albo killer Chodakowskiej. Jednak mimo lepszych trenerów, ja zawsze wybieram ją, bo znam te treningi, męczą całe moje ciało i wpływają konkretnie na kondycję, więc jestem zadowolona. Najgorsze w tym momencie to poradzić sobie z dietą :)



Chcecie wiedzieć, dlaczego chcę biegać? :) 

- przynosi efekty szybciej niż inne formy aktywności ruchowej,
- nie wymaga od Ciebie wcześniejszego treningu ani drogiego sprzętu,
- to aktywność, którą możemy uprawiać dosłownie wszędzie
- uwalnia hormony szczęścia :)
- pozwala na wsłuchanie się w swoje myśli i przeprowadzenie wewnętrznego dialogu,
- obniża tętno i ciśnienie tętnicze
- to najbardziej skuteczna pigułka antydepresyjna,
- modeluje sylwetkę
- zwiększa wydajność organizmu,
- spala przeklęty tłuszcz,
- daje mnóstwo energii
- poprawia samopoczucie,
- daje poczucie, że możesz wszystko.

Czy jest ktoś, kto nie chce być szczęśliwy? :)

3 komentarze:

  1. Oprócz zwykłego "długiego wybiegania" polecam też przebieżki na zwykłej bieżni - 30 sek sprintu i 30 sek marszu lub truchtu, w miarę możliwości można oczywiście zmieniać te czasu. Szczególnie dobre są i przy spalaniu i przy wyrabianiu lepszej kondycji i szybkości :)

    zapraszamy do nas na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam o tym wyżej - taki trening wymaga później odpoczynku, gdyż jest wyczerpujący, a ja niestety nie posiadam tyle czasu, by robić duże przerwy między treningami :)

      Usuń
  2. Ja już powoli będę musiała przeżucić się na bieżnie. Jak dla mnie w zerowa temperatura to nie jest najlepszy pomysł na bieganie ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co sądzisz :)

Copyright © 2016 MIMICZKA , Blogger