14.11.2013

Windows 8 - dla wytrwałych?

O ile samo przerzucenie się z normalnego "start, programy" było ponoć najtrudniejsze, to dla mnie gorsza jest obsługa laptopa. Od niecałego miesiąca zamieniłam stary, wysłużony komputer stacjonarny, który niestety zaczynał odmawiać posłuszeństwa na nowoczesnego laptopa z... Windowsem 8. Ten system nie był mi obcy, moja siostra również go posiada więc czasem miałam z nim styczność. Nie było dla mnie wcale trudne ogarnięcie się w kafelkach, a przyzwyczaiłam się już w niecałe 2 tygodnie. Stało się to dla mnie normalne i taki system ma po części plusy i minusy. Chyba nie ma osoby, która jest w 100% zadowolona z Windowsa 8.

Na początku chciałam najzwyczajniej ogarnąć się i przyzwyczaić. Dopiero z czasem zaczęłam szukać darmowych ulepszeń i kilka godnych uwagi znalazłam. Mam zainstalowane Karteczki na kafelkach - Naklejki i mogę na szybko coś zapisać, a karteczka będzie wisiała na wirtualnej korkowej tablicy. Jednak bez sensu jest dla mnie, że nie potrafię jej przenieść na pulpit. Brakuje mi jednak ikonek na pulpicie, nie ekranie startowym.



Druga rzecz to Król Pompek. Nie skorzystałam nigdy, nie podoba mi się ten program i jest bez sensu zrobiony. Stanowczo wolałabym program, gdzie włączę start, a sygnał dźwiękowy odliczy mi ilość pompek i czas przerwy. Dlatego wolę robić pompki podczas treningu całego ciała.

Aerobiczna 6 Weidera - standard, jednak również nie korzystam z tej funkcji. Chciałam zobaczyć jak wygląda obróbka tego programu. Dla początkujących jest idealny, ponieważ ćwiczenia są dokładnie pokazane, by wykonywać je poprawnie i nieszkodliwie.

Obróbka zdjęć w GIMPIE 2 to dla mnie totalna porażka. Na moim starym komputerze używałam Photoscape w angielskiej wersji i potrafiłam ją wykorzystać w 101%, natomiast GIMP jest dla mnie co najmniej dziwny. Nie potrafię go obsługiwać, a nie mam czasu się uczyć tego programu. Dlatego tak mało zdjęć zamieszczam, gdyż nawet nie potrafię ich przyciąć, by mniej ważyły.

Nowy Skype - nie potrafię z niego korzystać. Niestety, ale czasami próby ulepszenia niektórych programów pogarszają ich jakość. Tak też się stało w przypadku mojej wersji Skype na Windows 8.

Przy okazji mam w planach przeszukać sklep i znaleźć więcej przyjemnych i ułatwiających życie aplikacji. A może coś polecacie?

Czy Wy też macie problemy z tym systemem? Jesteście zadowoleni ze swoich Windowsów czy używacie innych? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co sądzisz :)

Copyright © 2016 MIMICZKA , Blogger