1.03.2014

Czy biustonosz sportowy jest mi potrzebny?

Ostatnio postanowiłam sobie, że zbiorę się w sobie i zamówię biustonosz sportowy z nike, o którym zawsze marzyłam. Jednak, gdy pieniądze leżą przede mną, nie jestem do końca pewna, czy w ogóle go potrzebuję...

Jest on bardzo przydatny w życiu, wygodnie się w nim ćwiczy i biega. Postanowiłam "przyszanować" swoje piersi i nie biegać, tylko maszerować. Jeżeli chodzi o ćwiczenia, to z pewnością wygodniejszy byłby biustonosz sportowy przeznaczony do ćwiczeń niż najwygodniejszy biustonosz jaki mam + obciskający topik utrzymujący biust w miarę swych możliwości.

Myślę sobie, po co? Czy na pewno potrzebuję tego biustonosza? Kosztuje ponad stówkę, mogłabym mieć za to karnet na siłowni, a niekoniecznie potrzebuję podtrzymania piersi, bo do największych nie należą... To znaczy podobają mi się i nie zamieniłabym je na żadne inne, nie są zbyt duże i nie chciałabym, by zmalały.

Jednak obawiam się, że gdy nie kupię biustonosza sportowego, to one zmaleją. Że piersi podtrzymane profesjonalnie przez przystosowany do tego stanik nie zmaleją tak drastycznie. To też forma lansu, bardzo podobają mi się te biustonosze sportowe już od dłuższego czasu i zawsze marzyłam, by mieć jeden Nike Bra. Muszę to jeszcze przemyśleć. Moja rodzina reaguje bardzo alergicznie na wydawanie przeze mnie takich kwot na rzeczy według nich "niepotrzebne". Z jednej strony mają rację, ale z drugiej mam nadzieję, że posłuży mi przez długi czas i nie będę żałowała, że go kupiłam.


Pozostaje tylko wybór koloru. Kiedyś zobaczyłam Chodakowską w czarnym, później spodobał mi się limonkowy i wymalowałam na ten kolor ściany - limonkowy się znudził. Ale został jeszcze szary i biały. Który lepszy?





7 komentarzy:

  1. wizualnie bardziej podoba mi się biały, ale w sumie jest tyle innych kolorów jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biały jest niezły, ale boję się, że zniszczy się szybciej niż szary... ja jednak stawiam na klasykę, nie lubię kolorowych ubrań :P

      Usuń
  2. Jeżeli jesteś aktywną kobietą - a jesteś - to TAK, potrzebujesz sportowego biustonosza; takiego, który podtrzyma, wręcz unieruchomi piersi (ich wielkość nie ma znaczenia - zawsze, niezależnie od wielkości są poddawane wstrząsom i narażone na uszkodzenia). Sama mam Panache Sports Bra - wyższa półka ale wart każdej wydanej na niego złotówki. Po dwóch latach intensywnego użytkowania praktycznie nie widać śladów zużycia.
    Biały odradzam - w praniu szybko zżółknie. Czarny znów mi się przejadł; wybierając dla siebie zainwestowałabym w jakiś odlotowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pośród tych trzech wybrałabym szary, ale ja po prostu lubię ten kolor. A może coś pastelowego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też skłaniam się ku szaremu :) Niestety nie widziałam żadnych ładnych kolorów biustonoszy z nike.. :(

      Usuń
  4. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czasami również noszę biustonosz sportowy, ale to tylko i wyłącznie na ćwiczenia. Całkiem niedawno także odkryłam fajne akcesoria do biustonoszy https://www.etam.pl/biustonosze-akcesoria i jestem przekonana, że warto jest ich codziennie używać.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co sądzisz :)

Copyright © 2016 MIMICZKA , Blogger