3.03.2014

Krem BB od Garniera i Hydra Adapt

Hej! Dzisiaj opiszę swoje spostrzeżenia na temat tego 'podkładu'. Ja używałam go na twarz po uprzednim odświeżeniu jej, krem ma wspaniałą konsystencję i jest wart swojej ceny, która wysoka nie jest. Nie jest w stu procentach matujący, nie pokrywa wszystkich niedoskonałości, ale ujednolica cerę i jest w miarę wydajny. Podejrzewam, że to był przełom, gdy pojawił się na rynku i wiele osób nie stosujących podkładu do tej pory postanowiło spróbować "bo to przecież (też) krem" :)

Jestem zadowolona i polecam go każdej osobie, która nie ma większych problemów ze skórą. Będzie ona w jakimś stopniu nawilżona dzięki temu kremowi, cera będzie wyglądać dużo promienniej i efekt będzie zadowalający :) Znalazłam negatywne opinie na temat sorbetu (zielonego Hydra Adapt), nie stosowałam go, więc nie wiem, ale czy produkt tak tani zmatowi cerę tłustą? Odpowiedzcie sobie same na to pytanie. Myślę, że dla niewymagającej skóry kremy nawilżające czy BB od Garniera są w porządku, a po co przepłacać :)

Ostatnio szukałam jakiegoś najzwyklejszego kremu nawilżającego i zaufałam marce Garnier kolejny raz. Nie mam wielkiego doświadczenia w kosmetykach, ale na cerę delikatną, wrażliwą jest ok. Wzięłam Hydra Adapt ten jasno pomarańczowy i byłam z niego zadowolona, niestety 'szybko' się skończył i poluję na inny kolor do wypróbowania. Widziałam w promocji w kauflandzie za 9 zł ostatnio, może jeszcze zdążę kupić, a jeśli nie to chyba znowu kupię BB :)

Podsumowując kremy są tanie, ale dobre jakościowo biorąc pod uwagę niższą półkę sklepową.
Cena: 10/10
Wydajność: 8/10
Zgodność z opisem producenta: 8/10 (zależy od cery, ale jest ok)
Ogółem: 9/10

Kremy od Garniera godne polecenia :) Pozdrawiam!


2 komentarze:

Napisz, co sądzisz :)

Copyright © 2016 MIMICZKA , Blogger